همگام خلاقیت در محتوا

18 نکته مهم در تولید محتوای خلاقانه و افزایش خلاقیت در تولید محتوا

بسیاری از ابزارهای هوش مصنوعی ویژگی های سفارشی سازی را ارائه می دهند. این ویژگی های باعث می شود بتوانید تنظیمات لازم را برای تطبیق با لحن، سبک و زبان مورد نظر خود انجام دهید. این سفارشی سازی تضمین می کند که خروجی های هوش مصنوعی بیشتر با صدای برند شما هماهنگ شوند. تمام تلاش ما در آژانس دیجیتال مارکتینگ نت بازده در راستای خدمت صادقانه به هموطنان عزیزمان می‌باشد و امیدواریم بتوانیم خدمتگزار خوبی برای ایرانیان باشیم. هدف اصلی ما، ارائه بهترین و جامع‌ترین خدمات سئو سایت جهت پیشرفت هرچه سریعتر کسب‌وکارهای اینترنتی در کشور عزیزمان ایران است. سعی کنید از زاویه دید جدیدی موضوعات را بنگرید و بیشتر مطالعه کنید تا کمتر به تکرار بیفتید.

همین که در تلاش هستید تا گزینه مناسبی پیدا کنید و از آن برای تولید محتوای جذاب، الهام بگیرید، نگاهی به تقویم بیندازید. بهترین تکنیک تبلیغاتی که مناسب همان شرایط باشد را طراحی، اجرا و پیاده سازی کنید. محتوایی را در اختیار مخاطب قرار دهید که در جهت علایق و خواسته‌اش باشدبرای مثال برای مخاطب خود کمپین‌های مختلف تشکیل دهید. این نکته را در نظر داشته باشید که هنگام تولید محتوا، نمی خواهیم بزرگ ترین رمان ایران و جهان را بنویسیم. ما به عنوان نویسندگان تولید محتوا برای دستیابی شرکت ها و صنایع به رویا هایشان مطلب می نویسیم؛ مثل غول چراغ جادویی که با نوشتن، رویا ها را محقق می کند.

امروزه همه از اهمیت تولید محتوا آگاه شده‌اند، و دیگر کار به‌سادگی گذشته نیست که شما بتوانید با خواندن چند محتوا در وب فارسی محتوایی تولید کنید و به‌راحتی رتبه بگیرید؛ حتی محتوای ترجمه هم به‌تنهایی نمی‌تواند کاری از پیش ببرد. روانشناسی رنگ نشان می‌دهد که رنگ آبی یکی از منابع الهام و خلاقیت است و موجب افزایش تفکر خلاق در وجود ما می‌شود. بنابراین سعی کنید در محیطی که تولید محتوا می‌کنید، بیشتر از رنگ آبی استفاده کنید. البته این رنگ برای منزل و برای دفتر کار بسیار زیبا، چشم‌نواز و در عین حال نوستالژیک است. بنابراین اگر می‌خواهید خلاقیت بیشتری در هنگام تولید محتوا داشته باشید و محتواهای خلاقانه‌تر و نوتری تولید کنید، یک برنامه‌ریزی درست انجام دهید و بخشی از زمان روزانه خود را به خواندن و آزادنویسی اختصاص دهید.

محتوای منفی مانند محتوای مثبت نمی‌تواند کنجکاوی مناسبی ایجاد کرده و افراد را به خود جذب کند؛ بنابراین محتوای خود را در جهت مثبت نگه دارید تا افراد بیشتری مایل به تعامل با مطالب شما باشند. قبل از صرف زمان برای تولید محتوای جدید، از این فرصت استفاده کرده و مطالب قدیمی خود را بررسی کنید. شما همیشه می‌توانید از محتواهای قدیمی‌تان درس بگیرید، چه با بررسی نکاتی که موثر بوده‌اند، چه آن‌هایی که بهتر است در آینده تکرار نشوند. اگرچه مخاطب‌ها علاقه زیادی به خواندن مطالب‌تان نشان می‌دهند؛ اما باید توجه داشته باشید که اکثر آن‌ها تا حد امکان مطالعه کمتر و کوتاه‌تر را ترجیح می‌دهند. مخاطب‌ها نیز دقیقا مانند بسیاری از ما در زندگی روزانه خود با مسائل و دغدغه‌های مختلفی روبه‌رو هستند و خواندن مطالب سنگین را تحمل نمی‌کنند، مگر اینکه در حال یادگیری یک مبحث مهم و تخصصی باشند.

اشتباه نکنید، هرگز نباید سعی کنید با احساسات، مخاطب خود را «فریب دهید». وقتی با خلاقیت محتوای تولید می‌کنید، مطالب شما باید همیشه اصیل و واقعی باشد. بهترین راه برای ایجاد تعامل عاطفی صادقانه با مخاطب این است که روی موضوعاتی که نسبت به آنها احساس خاصی دارید، تمرکز کنید و آن احساسات را به اشتراک بگذارید. اگر مطالبتان را با شور و اشتیاق بیان کنید، مخاطبان‌تان کنجکاو خواهند شد و تلاش خواهند کرد دلیل آن را بفهمند. در نتیجه آنها نیز با درک احساسات شما، مشتاقانه محتواهای تولیدی‌تان را پیگیری کرده و به انتشار آنها کمک می‌کنند.

هدف استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا این است که توانایی های انسانی را تقویت کند، نه اینکه جای آن را بگیرد. به یاد داشته باشید که هوش مصنوعی فقط یک ابزار است؛ ابزاری مفید و پیشرفته، اما خلاقیت، قضاوت و نظر شخصی شما هیچ گاه قابل جایگزینی نیست. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی اغلب نیاز به نظارت انسانی دارد تا مرتبط و جذاب شود. پیشنهادات هوش مصنوعی را بررسی و ویرایش کنید تا آن ها را با نظر خود هماهنگ کنید. برای حفظ خلاقیت انسانی در محتوای AI، داستان های شخصی، طنز و بینش هایی را اضافه کنید که تخصص و شخصیت شما را منعکس نماید. در این بخش از مقاله می‌خواهیم چند مورد از بهترین روش های افزایش خلاقیت در تولید محتوا را معرفی کنیم.

یکی از راه‌هایی که می‌تواند ما را از این موضوع دور کند، این است که برای پیدا کردن ایده‌های خلاقانه جدید و تولید محتواهای منحصر به فرد، بهتر است از زاویه متفاوت دیگری جهت کشف ایده‌های جدید بهره‌مند شویم. برای مثال می‌توانیم سراغ صنعت یا صنایع دیگری که مرتبط با موضوع و محتوای قابل ارائه هستند، برویم و مطالعه داشته باشیم. تولید محتوای خلاقانه، راهی موثر برای جمع آوری لید و پرورش مشتریان بالقوه است؛ زیرا محتوایی که ارزش جدیدی برای مخاطب‌ها خلق کند و از موضوعات متداول خارج شود، معمولا مورد توجه افراد بیشتری قرار می‌گیرد. محتوای خلاقانه با نشان‌دادن تصویر، ارزش‌ها و خدمات برندتان به شیوه‌ای منحصربه‌فرد، به افزایش آگاهی از برند کمک می‌کند. با تولید محتوای جذاب می‌توانید توجه مخاطب‌های هدف‌تان را جلب کرده و تصویر ماندگاری از خود به جای بگذارید.

برای مثال اگر استفاده از یک نوع خاص محتوا مثل اینفوگرافیک یا نوشته شاخصی، منجر به موفقیت شده است، باز هم از آن روشی که تولید محتوا کردید می‌توانید استفاده کنید. اینکه در تقویم محتوا، مطلبی را مشخص کنید ولی اصلاً به سراغش نروید، هیچ عمل مفیدی نخواهد بود. به محض اینکه ایده‌ای، طرحی یا نکته‌ای جذاب به ذهنان رسید، حتماً آن را در تقویم محتوایی یادداشت کنید تا به موقع به سراغش بروید و یک محتوای ناب و خلاق تولید کنید. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی می تواند تعصبات را تداوم بخشد، ناخواسته کلیشه ها را ترویج کند، یا الگوهای تبعیض آمیز را تقویت کند. محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است فاقد اعتبار و لمس شخصی باشد که محتوای تولید شده توسط انسان ارائه می شود.

وقتی روی متن کتاب تمرکز می‌کنید، در واقع به مغزتون تمرین می‌دید که توجه بیشتری به جزئیات داشته باشه، و این مهارت مستقیماً در تولید محتوای دقیق‌تر و خلاقانه‌تر به شما کمک می‌کنه. اما واقعیت اینه که تولید محتوای خلاقانه کاملاً یاد گرفتنیه و با تمرین، هر کسی میتونه این مهارت رو تقویت کنه. معمولاً بهتر است، به‌طور مرتب و منظم و طبق برنامه زمان بندی مشخص، تعداد محتوای مناسب را در اختیار مخاطب قرار دهید. فرض کنید فردی، به خاطر هیجان استفاده از یک پلت فرم جدید، حدود سه یا چهار هفته و با انرژی کامل تولید محتوا داشته باشد ولی بعد از آن متوقف شود. قطعاً، این روش نمی‌تواند یک گزینه مناسب جهت تحقق اهداف بازاریابی محتوا باشد.

البته به صورت کلی فرایند خلاقیت در محتوا خیلی کار پیچیده‌ای نیست و شما با ایده‌های خیلی ساده می‌توانید این خلاقیت را ایجاد کنید و باعث رضایت بیشتر کاربران شوید. در تولید محتوا هم دقیقا به همین صورت است و شما با استفاده از خلاقیت خود می‌توانید محتوا خیلی جذاب‌تر و بهتری داشته باشید سبب ارزش آفرینی شود و برای شما کاربران وفادار ایجاد کند. پیشنهاد ما به شما این است که لحن محتوای خلاقانه خود را ساده و صمیمی نگه دارید تا برقراری ارتباط برای آن‌ها آسان‌تر شود و محتواهای‌تان اثرگذاری بیشتری داشته باشند. می‌دانید چه محتوایی توانایی به اشتراک‌گذاشتن ندارد؟ محتوای ناراحت‌کننده. حتی زمانی که کاربرها با آن موضوع موافق هستند یا برای دانستن دلیل آن اشتیاق داشته باشند.

این فناوری ‌ها می ‌توانند با تحلیل داده‌ های بزرگ و الگوهای زبانی، محتوای دقیق و مرتبطی را ارائه دهند. به علاوه، هوش مصنوعی می‌ تواند به شناسایی و تصحیح خطاهای گرامری و املایی کمک کند و در نتیجه محتوای نهایی با کیفیت بالاتری ارائه شود. تولیدکننده محتوا فردی است که انواع مختلفی از محتوا را برای رسانه های مختلف تولید می کند. این افراد بلاگرها، یوتیوبرها، نویسندگان، عکاسان و حتی طراحان گرافیک هستند. تولیدکنندگان محتوا که معمولا بدنبال جلب توجه مخاطب و ارائه اطلاعات مفید به آنها هستند، در زمینه های بازاریابی، آموزش، سرگرمی و غیره فعالیت دارند. امروزه بیش از 27 میلیون متن محتوا هر روز به صورت آنلاین به اشتراک گذاشته می شود و هیچ نشانه ای از کند شدن این روند نیست.

تیم تولید محتوای متنی بیزون با داشتن نیرو هایی خلاق و پر انرژی آماده شنیدن ایده ­های شماست و اگر برای صنعتتان نیاز به غول تحقق رویا ها دارید، با ما تماس بگیرید. بسیاری از ایده‌های خلاقانه‌ای که در طول مسیر کسب‌وکار به دست می‌آید، ناشی از نیازهای کاربران است و برقراری تعامل با آن‌ها می‌تواند به تحریک خلاقیت شما کمک شایانی کند. این موضوع به تحلیل و آنالیز وب‌سایت مربوط می‌شود که می‌توان از طریق گزارش‌ها به نتایج ارزشمندی دست یافت. شبکه‌های اجتماعی مانند LinkedIn و گروه‌های مختلف دیگر فرصتی عالی برای تبادل نظر فراهم می‌کنند و شما می‌توانید از تجربیات دیگران بهره‌مند شوید. علاوه بر این، شرکت در کارگاه‌ها و وبینارها به شما این امکان را می‌دهد که با افراد خلاق دیگر آشنا شوید و از ایده‌های آن‌ها الهام بگیرید. در صورت تولید محتوای خلاقانه می‌توانید خیلی سریع‌تر و بهتر به یک برند شناخته‌شده و معتبر تبدیل شوید.

بازاریابی، رشدی سریع تر از سرعت نور دارد و افرادی که می خواهند با این سرعت بنویسند، انبوهی از نوشته های تو خالی و خسته کننده خواهند داشت. این حجم نوشته بین گرداب بزرگی از شرکت های بزرگ و مصرف کنندگان و موتور های جست و جو گم می شود. شما می‌خواهید محتوای خلاقانه و مفید تولید کنید؛ بنابراین اگر برای اثبات آنچه که می‌گویید، آمار دقیقی ندارید، استدلال‌های‌تان ضعیف به نظر خواهد رسید. برای ایجاد همدلی در محتوا، خودتان را جای مخاطب قرار دهید و تصور کنید در یک مکالمه رودررو هستید. در چنین شرایطی درک‌کردن صحبت‌های‌تان برای مخاطب‌ها ساده‌تر می‌شود و به احتمال بیشتری درخواست شما را قبول کرده و آن را انجام می‌دهند.

به عبارتی با دانستن علاقه‌مندی‌ها و سرگرمی‌های مخاطبان خود، به سرنخ خوبی برای تولید محتوای خلاقانه دست می‌یابید. با محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، می‌توانید هزینه‌های مرتبط با تولید محتوا را کاهش دهید و به شما این امکان را می‌دهد که بودجه بازاریابی خود را به سایر ابتکارات ضروری، مانند ارتقاء کمپین یا افزایش تجربه مشتری اختصاص دهید. در نتیجه، تولید محتوای خلاقانه فقط یک اصطلاح نیست، بلکه ابزاری استراتژیک است که می‌تواند با مخاطبان ارتباط برقرار کند، تاثیری ماندگار بر جای بگذارد و شما را به اهدافتان از تولید محتوا برساند. در زمان تولید محتوا، اغلب درگیر موضوعاتی می‌شویم که می‌خواهیم بر روی وب‌سایت‌مان قرار دهیم. می‌خواهیم مطالب‌مان به گونه‌ای خاص به نظر برسند یا حال و هوای خاصی را به نمایش بگذارند.

وقتی از بازی حرف میزنیم، خیلی‌ها یاد سرگرمی‌های معمولی می‌افتن، اما درواقع بازی‌های خلاقانه میتونن ابزار فوق‌العاده‌ای برای تقویت تفکر انتقادی، حل مسائل و حتی ارتقای نوآوری توی کارهای روزمره باشن. این تکنیک یکی از جذاب‌ترین و مهم‌ترین مفاهیم در دنیای خلاقیت و نوآوریه. همه این‌ها فرصتی برای شما فراهم می‌کند تا بتوانید از زاویه‌های متفاوت به خیلی از مسائل نگاه کنید و ز این طریق بتوانید به ارائه ایده‌های جدید بپردازید. در واقع این نکته کاملاً قابل درک است که از یک ایده یا الگوی خلاقانه می‌توانید بارها استفاده کنید و در هر بار استفاده، نتیجه مطلوبی دریافت کنید. ما بر بهره‌وری انرژی و گردش منابع در تمام چرخه‌های عمر محصول تمرکز می‌کنیم.

اما چنین محتوایی برای جذب مخاطبان و فروش کالا و خدمات به‌ویژه در مناسبت‌ها می‌تواند کارایی زیادی داشته باشد. شما به‌عنوان تولیدکننده محتوا باید همیشه گوش‌به‌زنگ باشید تا از محتواهای مناسبتی و چالشی روز، به نفع تولید محتوای موضوعات خود بهره ببرید. اگر به مراقبه بها ندهید و آن را در برنامه روزانه خود نگنجانید، پس از مدتی ایده‌هایتان ته می‌کشد. همچنین این راهکار، شفافیتی به ذهن شما می‌بخشد که با تکیه بر آن می‌توانید نگرش خود در مورد یک مسئله را به بهترین شکل ممکن بیان کنید. پس بی‌دلیل نیست که متخصصان، مدیتیشن را  یکی از مهم‌ترین روش های افزایش خلاقیت در تولید محتوا قلمداد می‌کنند. در تولید محتوا، به سرگرمی‌ ها و فعالیت‌ های اوقات فراغت مخاطب خود، اشاره کنید تا به مطالعه و پیگیری محتوا، علاقه‌مند شود.

تصور کنید در حوزه کاری‌تان خبر مهمی منتشر شده است و همه کاربران درباره آن کنجکاو هستند و راجع به آن صحبت می‌کنند. با تولید یک محتوای خلاقانه که آن خبر را پوشش می‌دهد، توجه‌ها را به خود جلب کنید و این فرصت را به‌راحتی از دست ندهید. محتوای خلاقانه ذاتا قابلیت اشتراک‌گذاری و لینک‌دهی دارد، به همین دلیل می‌تواند سئوی سایت‌تان را تا حد قابل‌توجهی بهبود بخشد. محتوای جذاب به‌راحتی برای‌تان بک‌ لینک تولید می‌کند؛ زیرا محتوای شما در پلتفرم‌ها و سایت‌های مختلف به اشتراک گذاشته می‌شود. نویسندگان حرفه‌ای تریبون را به تیم خود اضافه کنید تا با تولید محتوای جذاب، راحت‌تر از همیشه مخاطبان هدف خود را جذب کنید و به رتبه‌های برتر گوگل برسید.

پس به جای اینکه همون سوالات تکراری بپرسید، سوالات جدید و چالش‌برانگیز مطرح کنید تا دنیای جدیدی از ایده‌ها رو کشف کنید. تغییر رنگ‌ها و شکل‌ها به سادگی میتونه ذهن شما رو از روزمرگی‌ها بیرون بیاره و راه‌های جدیدی برای تفکر و حل مسائل باز کنه. به‌خاطر ماهیت آزادش، میتونه به شما کمک کنه تا ایده‌های جدید و جالبی پیدا کنید. یکی از بازی‌های جذابی که میتونه به این هدف کمک کنه، بازی Townscaper هست. اگه به خاطر مشغله زیاد وقت کتاب خوندن ندارید، کتاب های صوتی بهترین گزینه برای شما هستن که باز هم Scribd به شما کمک میکنه تا توی هر موقعیتی از کتاب های صوتی و پادکست هاش استفاده کنید.

با استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی، با ارائه محتوای با کیفیت بالا، شخصی و جذاب در مقیاس، مزیت رقابتی به دست می آورید. محققان همچنین از رابط برنامه‌نویسی کاربردی (API) نرم‌افزار OpenAI برای محاسبه میزان شباهت داستان‌ها به یکدیگر استفاده کردند. آنها متوجه شدند که بین نویسندگانی که از یک ایده هوش مصنوعی تولیدی استفاده کرده بودند، ۱۰.۷٪ افزایش در شباهت مشاهده می‌شود، در مقایسه با گروهی که از هوش مصنوعی استفاده نکرده بودند. در ادامه ابزارهایی را که تولید محتوا با هوش مصنوعی را برای شما آسان تر و لذت بخش تر خواهند کرد معرفی می شوند. این ابزارها می ‌توانند به طرز قابل توجهی بهره ‌وری و خلاقیت را در تولید محتوا افزایش دهند و به عنوان دارایی ‌های ارزشمند برای بازاریابان و تولیدکنندگان محتوا محسوب شوند. اگر محتوای خلاقانه شما بتواند به‌خوبی احساس همدلی را به مخاطب‌ها منتقل کند و به آن‌ها کمک کند تا خودشان را در آن جایگاهی که برای‌شان توصیف کرده‌اید تصور کنند، بیشتر با مطالب شما ارتباط برقرار خواهند کرد.

بعد از نوشتن محتوای خود، مجددا آن را بخوانید و یکی از تکنیک‌های خلاقیت را انتخاب کنید. اگر نمی‌توانید تصمیم بگیرید، اجازه دهید دوستان و همکاران‌تان محتوای شما را مطالعه کنند و توصیه‌های خود را ارائه دهند. با اینکه تا این قسمت از مقاله درباره تکنیک‌های نوشتن خلاقانه صحبت کرده‌ایم؛ اما نباید تاثیر محتوای بصری در خلاقیت را نادیده گرفت.حتی اگر قصد عکس‌گرفتن یا ساختن ویدئو ندارید، حتما تصاویر را در کنار عنوان مقاله خود قرار دهید. زمانی که قصد تولید محتوای خلاقانه دارید، کلمه کلیدی مهم مربوط به آن را در اینترنت جستجو کنید تا بتوانید مثال‌های موثر آن را مشاهده کنید. علاوه بر این، اقدامات اخیر گوگل، تاکید بیشتر بر اهمیت محتوای مفید و نیاز آن به خلاقیت و قابل فهم‌بودن را نشان می‌دهد. برای مثال، طراحی یک تصویر جذاب می‌تواند اثرگذاری محتوای نوشته شده را افزایش دهد.

حتی اگر بگوییم، در بسیاری از موارد، سخت‌ترین بخش آن، این است که یک مورد تازه، جدید و هیجان‌انگیز ارائه شود، سخن گزافی نیست. در شرایطی حتی ممکن است باعث عدم اعتماد کاربران و کاهش تعداد ورودی آن‌ها شود. بنابراین نکته‌ای که در این قسمت باید به آن توجه شود این است که موضوع محتوا اهمیت زیادی دارد. پس بهتر است در ابتدای کار راجع به موضوع یا در زمینه‌ای فکر کنید که شناخت و آگاهی بالایی نسبت به آن دارید. در این پست وبلاگ، ده مزیت قانع کننده استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی برای پیشبرد تلاش های بازاریابی شما به ارتفاعات جدید را بررسی خواهیم کرد. از طریق مسابقات، چالش‌ها یا صرفا درخواست نظر، مخاطبان را به همکاری تشویق کنید.

ابزارهای مبتنی بر AI مانند GPT-4 قادرند متون را در زمان کوتاهی تولید کنند، که این امر به تولیدکنندگان محتوا کمک می ‌کند تا زمان بیشتری را صرف خلاقیت و استراتژی ‌های بازاریابی کنند. به جای صرف ساعت ‌ها برای نوشتن و ویرایش، تولیدکنندگان می ‌توانند به سرعت تولید محتوا با هوش مصنوعی را انجام داده و بر روی جنبه‌ های دیگر کار خود تمرکز کنند. استفاده از هوش مصنوعی در تولید محتوا به صرفه‌ جویی در زمان، بهبود کیفیت و شخصی ‌سازی تجربه کاربران کمک می‌کند. این فناوری‌ها به تولیدکنندگان محتوا این امکان را می‌دهند که به طور مؤثرتری کار کنند و محتوای بهتری را به مخاطبان خود ارائه دهند. این فناوری با توانایی تولید متن، تصویر و ویدیو به یکی از ابزارهای حیاتی برای تولیدکنندگان محتوا تبدیل شده است. به عنوان مثال، GPT-4 به عنوان یک مدل متنی پیشرفته، قادر است مقالات، پست‌ های وبلاگ و داستان‌ ها را با کیفیت بالا و در زمان کوتاهی بنویسد.

حتی اگر زمان کافی برای نوشتن ندارید، از ابزار کمکی و نرم‌افزارهایی که امکان تبدیل صدا به متن را فراهم می‌کنند استفاده کنید. برای مثال قرار دادن یک محتوای مناسب در شبکه اجتماعی اینستاگرام، توییتر یا یک کلیپ در کانال یوتیوب و سایر پلتفرم‌ها، نیاز به پیاده سازی قوانین مخصوص به خودش دارد. اما این شما هستید که باید بتوانید طبق همان رسانه و با توجه به همان محدودیت‌هایی که وجود دارد، محتوای جذاب و تماشایی را برای مخاطب تهیه کنید. این مقدمه را مطرح کردیم تا به اهمیت محتوایی که فرستنده یا گیرنده آن هستیم، پی ببریم. در واقع برای اینکه بتوانیم محتوای تأثیرگذاری را در اختیار مخاطب قرار دهیم، لازم است آن را به شکل خلاقانه و جذابی تولید کنیم. موضوعات حساس اغلب به لمس انسانی، همدلی و ملاحظات اخلاقی نیاز دارند که محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی ممکن است نادیده گرفته شود.

به‌خصوص وقتی کتابی با موضوعات جدید یا داستانی خلاقانه انتخاب می‌کنید، انگار ذهن‌تون رو به دنیای تازه‌ای از ایده‌ها باز می‌کنید. برای پاسخ به یک سؤال مهم کلی زمان صرف می‌کنید و روش‌های مختلف را به کار می‌برید تا به نتیجه برسید. همین که در جای دیگر، فارغ از این پرسش و پاسخ آن هستید، در حالی که اصلاً تمرکز شما روی این موضوع نیست، بهترین ایده و مناسب‌ترین جواب را پیدا می‌کنید. در شرایط دیگر می‌توانید یک گروه تولید محتوا تشکیل دهید و با رهبری و مدیریت منظم، جلسه‌هایی مثل اتاق فکر برگزار کنید. از طریق یک مسابقه، بهترین ایده مشتری محور را انتخاب کنید و اجازه دهید تفکر سایر افراد، بدون محدودیت و چارچوب مشخصی، بیان شود. با جمع‌آوری ویدیوهای خود و ضربه زدن به Auto Trim، بدون زحمت، حلقه‌ها را ایجاد کنید.

خلاقیت در تولید محتوا به معنای استفده از ایده های نو و منحصر به فرد است. این خلاقیت می تواند در قالب های مختلفی مانند متن، تصویر، ویدیو و پادکست ها بروز پیدا کند. مثلا یک وبلاگ نویس می تواند با استفاده از داستان سرایی جذاب، تجربیات شخصی یا نکات جالب، محتوایی تولید کند که نه تنها آموزنده باشد بلکه خواننده را نیز سرگرم کند. به یاد داشته باشید که پیام خود را تغییر ندهید اما انواع مختلفی از مقالات، ویدئوها، پادکست‌ها و اینفوگرافی‌ها را منتشر کنید. به این ترتیب، می‌توانید مخاطبان بیشتری که تمایل به دریافت اطلاعات به طرق مختلف دارند را جذب کنید. مخاطب شما، تا زمانی که موضوع مورد علاقه‌اش را در میان محتواهای تولیدیتان ببیند، از تنوع آن استقبال خواهد کرد.


خرید دوره آموزش سئو کلاه خاکستری